luni, 9 martie 2009

Clubbing.....


Clubul,unul dintre locurile unde tineretul prefera sa se distreze si sa se simta bine,are o alta semnificatie pentru unele persoane.Uneori si pentru mine.Distractia,dupa cum am mai zis este perceputa in mod diferit.Iar locul meu unde imi fac veacul ramane Twice,clubul de care se zic si se aud multe.....Ehehee,unele cica sunt si adevarate.
Fie ca e miercuri sau weekend,eu imi iau talpasita spre club,fiind primul care vine si ultimul care pleaca.Ajuns acolo ma fac comod,iau un Desperados sau un Energy Votka si astept sa se stranga lumea.Dureaza ceva.....Dupa ora 23:00 incepe iuresul.Mai multe fete decat baieti,cuplurile nu predomina.....De ce?Reprezentatele de marca ale sexului frumos,majoritatea in grupuri de cate 4-5 singure ce se ascund sub diferite ipostaze.Mai ceva ca "de-a v-ati ascunselea".Intentiile sunt aceleasi:un dans,o distractie,cateva sticle de bere sau pahare de votka si mai incolo combinatii incendiare.Doar nah....suntem in club si trebuie sa existe si afaceri de acest gen.
Iar cu mine cum ramane?Simplu,de jos dau o raita pana sus,ma intalnesc cu prietenii,ciocnim cateva pahare,o duzina de poze si apoi aterizez jos......dupa vanat,ca la club uneori se face si din astea.Aplic principiu "daca nu pica,cade...si cu rabdare de om intr-o viata".Dar Dumnezeu nu iti baga in sac,asa ca de multe ori,incercarile se soldeaza cu esecuri.
Trec secunde,trec minute,trec ore......si eu trec de la tejghea la tejghea ochind pasari de noapte,frumuseti rapitoare.Din floare in floare.....ca suntem tineri si nu am capiat legandu-ne la cap.Cand vin strainii dupa atractiile turistice,zambesc perfid si in minte injur mai rau ca la usa cortului,fierbe pana si votka din mine si apoi zic "Care pe care a?"Si incerc sa le-o iau inainte cu agatatul incat lor sa nu le ramana nici ultima pramatie.
Rareori se intampla sa imi iasa vreo combinatie,dar de multe ori raman cu satisfactia ca am mai cunoscut pe cineva si ca leg o relatie de amicitie sau prietenie.Nu lipseste replica de final "daca vrei sa mai vorbim si sa mai pastram vreo legatura poti sa lasi id-ul de mess".Numarul vine de la sine :))
La 5:00 cand se da spargerea,ma duc cu trupa cu care ma stiu la "Impinge Tava" si mai barfim ca apoi sa ma duc la scoala si mult mai tarziu somnul de frumusete.
Cand am cate o victorie,sunt multumit.Cand nu imi iese absolut nimic,raman cu un gust amar,poate putin dezamagit si meditez asupra unor celor intamplate,incercand sa imi dau seama daca oi fi gresit cu ceva sau nu.
Concluzia?Nu pot spune ca clubul este prioritatea mea,e doar o metoda de a ma distra,chiar daca e vorba de agatat sau nu.Deh,imi traiesc tineretea ca niciodata nu ma voi mai intalni cu ea!

Niciun comentariu: