joi, 22 iulie 2010

I remember....

Dupa titlul articolului va ganditi ca poate e vorba de melodia scoasa de Deadmau5.Nu chiar(desi recunosc,imi place Deadmau5!)Vorbesc de ce a trecut,vorbesc din si despre amintiri.Frumoasele noastre amintiri...
Toamna lui 2007.Seara de miercuri.Si acum o sa imi amintesc.Cu metroul din Militari,ajunsesem iute pana la Piata Unirii.Intreb la iesire doua fete."Nu va suparati,caut si eu clubul Twice."Mi se explica.Merg spre directia Universitatii putin.Trec de catedrala catolica si la cativa metri fac dreapta.Strada Sf. Vineri imi iese in cale.La prima vedere decorul era putin sinistru...fiind si ora tarzie incat nu ar fi mirare sa gasesc vreo prostituata prin zona(sau mai multe).Ajung la club,platesc intrarea,imi iau ceva de baut,dau doua trei ture sa vad cum arata.Apoi incepe sa apara lumea(ma asteptam sa dau de fosti colegi de liceu sau de colegii de la camin).Nici vorba.Auzisem multe despre clubul acesta.In primul rand ca e club unde chiar te distrezi.In al doilea rand ca se agata.Si asta am si observat."Aici e de mine" am zis eu."Sarut mana si bine ati venit in Twice".Si de aici a inceput totul
Ianuarie 2008.Incep sa capat putina experienta si statut de client fidel.Pe site aparusera cateva poze cu mine.Primele.Fara sa vreau aparusem in cadru.Cunoscuti?Cativa fosti colegi de liceu.Angajatii imi pareau oameni ok.Dar ei erau cu serviciul lor acolo,eu eram cu distractiile.
Februarie 2008.Dupa sesiune si vacanta ma intorc in Bucuresti.Din nou in Twice ca de obicei.Deja ma cunosteau body-guarzii de la intrare,angajatii se obisnuisera cu mine.Formula era deja cunoscuta si din toti aveam mare drag dupa Alyce.Apoi mai stiam si pe celelalte picolite.Pe picoli si barmani la fel.Stima si respect.Dj John mixa jos,Livio sus.Incepusem sa apar si sambata prin peisaj(crima si pedeapsa ca era foarte aglomerat).Si cum am inceput?"Sarut mana si bine ati venit in Twice".Mi-am facut primele cunostiinte dintre clientii fideli.Delia si sora ei Alina,
Cristina o fata ce iubea....fetele si pe Stefania,din cercul lor cu care se si cuplase cu un barman din Twice.Apoi a venit Bianca si Diana,din Braila.Si din Braila au mai venit fete pe care le-am cunoscut si am legat relatii de amicitie.Apoi trupa din Popesti:Augustin,Dan,Vali si altii.A sa nu uit de Claudia(am poreclit-o Duracell),o fata cu care m-am imprietenit relativ usor si am pastrat legaturile si azi.Ma stiam cu Florin fotograful(zisa Creata...imi facea poze ori de cate ori il prindeam :)) ),cu Floros,inca un Florin care se combinase cu o braileanca.A urmat Alina si Silvia,doua fete foarte nebunatice si puse mereu pe distractii.Colegii mai mari de la SNSPA nu lipseau niciodata de acolo(Axe,Laurentiu,Catalina Lupu,Cristea Valentina,Buzatu,Alin,Marius s.a)Dese aparitii si la fostii colegi de liceu!Apoi Popovici Andreea,o moldoveanca frumusica tare care din pacate nu am mai vazut-o prin Twice.In cercul de cunostiinte mai era si Andreea din Rupea,o dulceata de ardeleanca,care vreme de un an era nelipsita din Twice.Sa nu uit si de Ionela cu care ma fotografiam in fiecare seara de club.Prin luna lui aprilie alte noi cunostiinte:Florentina,Mihaela,Roxana cu gasca ei din Buzau,Vali Preda,Roxy,Simona,Anca s.a.Dupa sesiunea de examene si de clubbing am tras linie.Nu eram singur in Twice.
Octombrie 2008.Revin cu forte proaspete.Si o luam de la capat.Eram destul de fericit ca ma intalneam cu trupa de soc cu care imi petreceam timpul.Si daca mai puneam in calcul si ce persoane mai stiam si eu...eram destui.Clubul traia prin noi.Noi,clientii fideli faceam serile sa fie de vis(sa nu uitam ca cea mai mare contrbutie o aveau dj-ii si baietii de la Hi-Q care lucrau acolo).Au urmat alte cunostiinte:Adriana din Arges,nebunatica Alia,Cristina(colega de servici pe atunci cu Delia),Andra Solomon,Georgiana din Targu Jiu,Teodora din Craiova,Raluca din Bucuresti,Daniela din Fetesti,Despina,.s.a.m.d.Regretam ca plecasera cativa angajati(Alyce,MISS TWICE...n-o sa te uit niciodata),dar venisera altii(respect in mod special pentru Ana Maria,Razvan Drumea,Cristi Stelistu).Ajunsesem sa ma inteleg bine si cu animatoarele care au lucrat atunci.In vara lui 2009,plecasem acasa.
Octombrie 2009.Back in business.Dar lucrurile nu mai erau ca inainte.Big changes.Unii angajati plecasera,animatoarele erau noi,serile de sambata aminteau de cele de miercuri.Miercuri era asa si asa la capitolul atmosfera si lume.Silvia mi-a zis atunci."N-o sa mai vezi serile pe care le prindeam odata".Lumea se schimbase.Se racisera unele relatii in trupa cu care ma stiam,disparuse respectul pe care il aveam.Eu am preferat sa o dau la pace cu toti,sa ma inteleg bine cu toti.Si sa mai cunosc lumea care venea pe acolo.De la SNSPA,veneau destui ce e drept(mai ales cei din anul I).Dar am avut timp si grija sa mai cunosc si alte persoane:Adriana,Raluca,Anca,Loredana,Ramona.Mai apropiate imi erau Mirela prietena buna cu Delia,Ionela din Prahova.Sa nu uit de gasca nebunatica de fete care veneau in Twice de ani de zile si pe care le-am cunoscut abia in nov.2009:Maria din Oltenita,damboviteanca Luminita,Andra din Bacau,Alexandra din Fetesti(fetelor imi e dor de voi :* ).Din ianuarie pana in aprilie 2010 clubul intra in declin.Am cunoscut-o pe Lavy si pe prietena ei Diana(cu timpul le-am facut intrarea in viata din Twice) si apoi cunostiintele lor ce fregventau clubul.Au urmat seri frumoase,seri ce nu se uita.Pana cand in aprilie,Adriana schimba de tot clubul.Incepe cu muzica,face o restructurare si la angajati si putin la aspectul interior.
14 aprilie 2010...in Twice daca eram 100 de persoane era bine,cunoscuti erau foarte putini,clubul era mai mult gol decat plin.Semnasem condica cum spuneau angajatii:a 96-a prezenta in trei ani!In iunie clubul s-a inchis,urmand sa il redeschida in toamna.
Toti cei care am fost acolo nu putem spune ca nu am prins seri formidabile.Eu cel putin m-am distrat si m-am simtit cel mai bine.Am trait clipe frumoase alaturi de cei pe care i-am pomenit mai sus.Dar se zice ca tot ce e frumos uneori dispare,ca un inceput are si un sfarsit.Dupa cum spuneam,Twice-ul traia prin noi,cei care petreceau de la 21:00-22:00 pana la 5:00.Acum doar pozele facute acolo ne fac sa zburam cu gandul la evenimentele ce se tineau lant in acel club.
Dupa cum spuneam,dupa titlul articolului o sa va ganditi ca poate e vorba de melodia scoasa de Deadmau5.Vorbesc de ce a trecut,vorbesc din si despre cateva amintiri.Frumoasele noastre amintiri...I REMEMBER!


Niciun comentariu: